Stålebring Golf Academy

Kan jag ha hört det senaste i ämnet golf och fys?!

Publicerad 2011-11-25 20:12:31 i Allmänt,

Under min senaste vistelse på fantastiska Bosön fick jag träffa den person som kan vara den mest insatta personen i fysisk träning i  hela Sverige. Under ett par timmar (!) fick jag och Markus Westerberg ta del av Rickard Nilssons enorma kunskaper och framförallt hans erfarenhet. Rickard representerar SOK.

Efter den "sessionen" var jag berusad av min egen entusiasm. Jag fick lite bekräftelse på teorier om sambandet mellan golfsvingen och styrketräning. Det kan vara det roligaste jag varit med om på väldigt väldigt länge!!!

Vill ni veta vad det var så läs bloggen imorrn...

Starka hälsningar !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stålebring Golf Academy

Jag heter Robin Stålebring och mitt företag heter Stålebring Golf Academy. I min vardag träffar jag väldigt mycket intressanta människor som kan mycket om golf, träning och idrott. Det vill jag skriva om. Här har ni det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela