Stålebring Golf Academy

Sushi med Europatoureliten!

Publicerad 2011-11-21 19:14:07 i Allmänt,

Halloj !


Efter ett givande skede på Bosön med tränarutbildningen avslutade jag och en klasskamrat skedet med en bit sushi på T-centralen. Det är faktiskt inte vem som helst utan en legendar vid namn Magnus Persson. Magnus Persson har spelat på ET (europatouren) i många år och har mycket att berätta.

Visst är det så att jag skulle kunna sitta och förhöra honom om precis allt. Det är inte svårt. Det som jag är mest intresserad av är vad ordet "satsning" betyder för honom.

Det var minst sagt en givande stund och jag tänker dela med mig av tankegångarna i kommande inlägg. Tills dess så kan ni kika på denna länken. Den berättar allt om Magnus golf!

http://www.golfdata.se/guide/Profil_startsida.asp?nr=204

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stålebring Golf Academy

Jag heter Robin Stålebring och mitt företag heter Stålebring Golf Academy. I min vardag träffar jag väldigt mycket intressanta människor som kan mycket om golf, träning och idrott. Det vill jag skriva om. Här har ni det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela