Stålebring Golf Academy

Att skylla på flaggplaceringar är riktigt tourigt!

Publicerad 2012-08-16 21:07:47 i Allmänt,

 
 
Det är riktigt tourigt att skylla och gnälla över dåliga flaggplaceringar om man snittar mellan 75-80 slag och tycker att man är noggrann med sin golf. Om man nu väljer att satsa på golfen och vill långt så är det stor chans att man får lira British och där är inte flaggorna satta mitt på greenen varje dag.
 
Vad är det för skillnad på flaggorna på British och när inte flaggan står mitt på greenen hos oss?
 
Det är för förmodligen tusen gånger enklare hos oss fastän vi tycker att flaggorna är "sjukt dåligt placerade".
 
Med öppna ögon händer det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stålebring Golf Academy

Jag heter Robin Stålebring och mitt företag heter Stålebring Golf Academy. I min vardag träffar jag väldigt mycket intressanta människor som kan mycket om golf, träning och idrott. Det vill jag skriva om. Här har ni det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela