Stålebring Golf Academy

Först till kvarn....

Publicerad 2012-08-18 20:51:00 i Allmänt,

 
Den person som först ger Matilda i receptionen på Öjestrand GC en lapp där det står orden "Taylormade" och "med träning händer det" får köpa valfritt Taylormadejärnset av mig för 20 % "off" samt helt kostnadsfritt beställa ytterligare Taylormadeprodukter till ett värde av 1500 kronor(!).
 
Bättre än så finns det inte i Sverige. Överbevisa mig mer än gärna!
 
Ta vara på denna chans. Den är nästan för bra för att vara sann. Matilda öppnar receptionen 07.00 imorgon söndag. Ingen höstrea i Sverige slår detta.
 
Med Akademin händer det.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stålebring Golf Academy

Jag heter Robin Stålebring och mitt företag heter Stålebring Golf Academy. I min vardag träffar jag väldigt mycket intressanta människor som kan mycket om golf, träning och idrott. Det vill jag skriva om. Här har ni det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela