Stålebring Golf Academy

MYT nr 3 - Det spelar ingen roll var du träffar med den här Drivern..

Publicerad 2012-12-27 17:23:19 i Allmänt,

 
Det är inte få som någon gång har köpt en Driver med flera olika "Sweet Spots". Det låter faktiskt riktigt bra att mina ofcenter hits räddas upp av inte mindre än 6 sweet spots. Flera Drives marknadsfördes på detta sätt och givetvis är det bluff. En klubba kan bara ha en optimal träffpunkt, en såkallad Sweet spot.
 
Om jag inte missminner mig så ligger den för övrigt inte riktigt i mitten som man kan tro. På en järnklubba ligger lite in mot hälen.
 
Med bra träffar händar det.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stålebring Golf Academy

Jag heter Robin Stålebring och mitt företag heter Stålebring Golf Academy. I min vardag träffar jag väldigt mycket intressanta människor som kan mycket om golf, träning och idrott. Det vill jag skriva om. Här har ni det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela