Stålebring Golf Academy

Föreläsning om Annika Sörenstam

Publicerad 2012-02-16 18:19:47 i Allmänt,




Igår höll min kompis och mentorskollega Maria Bertilsköld en föreläsning om Annika Sörenstam. Det var riktigt bra. Maria som är en nära vän till Annika har mycket intressanta saker att berätta.

Det roliga är att Maria kommer upp till Öjestrand och deltar i ett fantastiskt damläger i sommar. Då ska Maria föreläsa om Annika. Det kommer bli hur bra som helst!

Passa på att anmäla dig innan platserna tar slut.

Med träning händer det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stålebring Golf Academy

Jag heter Robin Stålebring och mitt företag heter Stålebring Golf Academy. I min vardag träffar jag väldigt mycket intressanta människor som kan mycket om golf, träning och idrott. Det vill jag skriva om. Här har ni det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela