Stålebring Golf Academy

Turkiet!

Publicerad 2012-02-08 19:39:31 i Allmänt,

Igår kväll kom vi till vårt hotell i Turkiet. Det var verkligen fint. Idag har vi förberett inför vår golfskola som vi ska ha nästa vecka. Det blir bra.

När man umgås med duktiga golfare som jag gör under dessa kursskeden så får man höra skvaller och ta del av allt som händer runt om i golfvärlden.

En cool sak som berättades var att Daniel Chopra hade under en Pro-am förra veckan på Pebble Beach gjort TVÅ HOLE IN ONE under SAMMA runda! Det är overkligt.

Imorrn är det första rundan på TU-mästerskapen. Det kommer en scoreuppdatering, det lovar jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stålebring Golf Academy

Jag heter Robin Stålebring och mitt företag heter Stålebring Golf Academy. I min vardag träffar jag väldigt mycket intressanta människor som kan mycket om golf, träning och idrott. Det vill jag skriva om. Här har ni det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela