Stålebring Golf Academy

Vill du bli delaktig i PGA:s högre tränarutbildning?

Publicerad 2012-06-03 19:11:47 i Allmänt,




Om ett par dagar kommer medlemmarna på Öjestrand GC hitta ett mail i sin e-post med samma rubrik som dagens blogginlägg har. Torsdagen den 14 juni kommer nämligen en erfaren golftränare vid namn Fredrik Eriksson till Öjestrand GC.

Fredrik har varit min mentor i snart två år på den högre tränarutbildningen och har massvis med intressanta tankar om golfsvingen. Han kommer delta på samtliga av mina lektioner under torsdagen och maximera lektionen både för mig och  för dig som elev.

För mig som tränare är det en bra möjlighet att få feedback och för dig som elev är det en unik chans att få två tränare som bara ägnar sitt fokus just på dig.

Det finns ett par tider kvar som ni bloggläsare får vara först att ta del av. Är du intresserad av detta så kontakta mig snarast.

Med utbildning händer det.

[email protected]
076-85 319 89

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stålebring Golf Academy

Jag heter Robin Stålebring och mitt företag heter Stålebring Golf Academy. I min vardag träffar jag väldigt mycket intressanta människor som kan mycket om golf, träning och idrott. Det vill jag skriva om. Här har ni det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela