Stålebring Golf Academy

Bonus Bonus Bonus Bonus Bonus Bonus Bonus

Publicerad 2012-03-01 19:28:19 i Allmänt,




I sommar kommer jag använda mig av det bonussystem som kanske är det bästa i golfbranschen. Jag vet ingen "golfaffär" i sundsvall som slår procentsatserna vid återbäring till kunden.

Det är helt enkelt det mest lönsammaste och det vill jag ge mina kunder.

Välkommen till grandopening 21-22 april och införskaffa bonus. Inom ett snar framtid så kommer information kring bonussystemet finnas på www.stalebringgolf.se.

Med bonus händer det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stålebring Golf Academy

Jag heter Robin Stålebring och mitt företag heter Stålebring Golf Academy. I min vardag träffar jag väldigt mycket intressanta människor som kan mycket om golf, träning och idrott. Det vill jag skriva om. Här har ni det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela