Stålebring Golf Academy

Framtidens lektion med Anders!

Publicerad 2012-03-08 13:14:37 i Allmänt,

Efter en inspirerande förmiddag med Anders Myhrberg så står det klart att Anders förmodligen gör det vi andra tänker. Anders kommer i sommar skapa ett lektionsprogram som skiljer sig från ett sedvanligt lektionsprogram.

Det som skiljer sig åt i Anders program är att han inte ger en privatlektion utan att först sitta ned med eleven och granska syfte och målsättning i 50 minuter.

Mer tid till eleven och förhoppningsvis resulterar det i ett tydligare syfte och en starkare målsättning hos eleven. Jag hoppas att medlemmarna på Anders hemmaklubb är öppen i sinnet och låter sig ge sig hän till en erfaren kurschef samt pro.

Lycka till Anders!

Kommentarer

Postat av: Anders Myhrberg

Publicerad 2012-03-08 14:03:56

Jag gör det jag tror på och har fått positiv respons från de som redan "drabbats" av mig. Vi tränare måste tala sanning. Det är min filosofi, att vara ärliga mot oss själva och våra kunder. Tack för din feedback Robin.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stålebring Golf Academy

Jag heter Robin Stålebring och mitt företag heter Stålebring Golf Academy. I min vardag träffar jag väldigt mycket intressanta människor som kan mycket om golf, träning och idrott. Det vill jag skriva om. Här har ni det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela