Stålebring Golf Academy

Smarta eller dumma rörelser?

Publicerad 2012-03-02 18:56:06 i Allmänt,



Idag fick några klasser på Ljustadalens skola testa på lite smarta rörelser som vi på tränarutbildningen har roat oss med under vintern. Det känns som ett givet inslag för att orka med långa mattelektioner.

För er som inte riktigt vet vad smarta rörelser är så är boken av Susanne ett bra lästips eller så kan ni anmäla er till kvällskursen "Fördjupning" i dam- eller herrutförande till sommaren så får ni testa riktigt smarta rörelser!


För anmälning: www.stalebringgolf.se

Kommentarer

Postat av: Tomas

Publicerad 2012-03-02 20:59:51

Ja, mattelektioner kan vara det ultimata testet.

Postat av: Robin Stålebring

Publicerad 2012-03-03 07:22:54

Haha..ja vekligen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stålebring Golf Academy

Jag heter Robin Stålebring och mitt företag heter Stålebring Golf Academy. I min vardag träffar jag väldigt mycket intressanta människor som kan mycket om golf, träning och idrott. Det vill jag skriva om. Här har ni det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela