Stålebring Golf Academy

Hängivenhet slår handicap alla dagar i veckan

Publicerad 2012-05-12 09:29:04 i Allmänt,



Snart är det dags att starta UVG på Öjestrand GC. UVG står för utvecklingsgruppen och där ska framstående juniorer träna under ledning av mig själv samt Fredric Häggman. Det blir riktigt bra i år.

Vilka är det som ska få förmånen att delta i den gruppen?

Självklart är det juniorer som jag ser på rangen ofta och som älskar spelet golf. Juniorer som har varit och slagit på rangen i det taskiga vårvädret och som verkligen tycker det är spännande att se bollen flyga utomhus för första gången.

UVG kommer bestå av ett renodlat teknikpass varje vecka samt ett renodlat spelpass varje vecka.

Om du älskar spelet så älskar du att bli bättre!

Med hängivenhet händer det.

Kommentarer

Postat av: Grim

Publicerad 2012-05-12 10:38:39

Vad är åldersgränsen? Är osäker på om jag passerat åldersgränsen för UVG?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stålebring Golf Academy

Jag heter Robin Stålebring och mitt företag heter Stålebring Golf Academy. I min vardag träffar jag väldigt mycket intressanta människor som kan mycket om golf, träning och idrott. Det vill jag skriva om. Här har ni det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela