Stålebring Golf Academy

Så ska jag använda kameran

Publicerad 2012-11-05 15:44:08 i Allmänt,

ÄNTLIGEN BOSÖN!
 
Det är härligt att få andas idrottsluft igen. Det är riktigt roligt här nere och passar min livstill väldigt bra. Just nu sitter jag på en föreläsning och har fått ett självklart tips. Lika självklart som enkelt. Spela in dina lektioner och ge din elev minneskortet. Det talas väldigt mycket om hur viktigt det är med vektorer och studios men effekten av att ge eleven ett minneskort kan vara riktigt värdefullt.
 
Med minneskort händer det.
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Tomas Tengros

Publicerad 2012-11-05 18:31:58

Tänk om du haft några coola USB-minnen ;)

Svar: Tänk om!
Stålebring Golf Academy

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stålebring Golf Academy

Jag heter Robin Stålebring och mitt företag heter Stålebring Golf Academy. I min vardag träffar jag väldigt mycket intressanta människor som kan mycket om golf, träning och idrott. Det vill jag skriva om. Här har ni det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela