Stålebring Golf Academy

Skvadern 10 år

Publicerad 2012-11-18 09:58:36 i Allmänt,

 
Igår var det galamiddag och firande av Skvaderns 10 års jubileum. Det var otroligt trevlig att komma tillbaka till Sundsvalls i särklass bästa och mest seriösa gymnasieskola. Sundsvalls bästa golfare Erik Grahn bjöd på  ett otroligt skillat uppträdande som imponerade stort på mig.
 
Det är inte så lätt att förknippa golfspelaren Erik med musik men det han bjöd på var riktigt proffsigt.
 
För er som läser bloggen och funderar på att välja skola - välj Skvadern. Ni blir inte besvikna.
 
Med motiverade elever händer det.

Kommentarer

Postat av: Nappe

Publicerad 2016-03-06 20:03:16

Trevligt trevligt. Han är duktig dendär Grahn.

Svar: Grym på Combine oxå! Har du pratat med han om det? :)
Stålebring Golf Academy

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stålebring Golf Academy

Jag heter Robin Stålebring och mitt företag heter Stålebring Golf Academy. I min vardag träffar jag väldigt mycket intressanta människor som kan mycket om golf, träning och idrott. Det vill jag skriva om. Här har ni det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela