Stålebring Golf Academy

Äntligen - Vinterns hetaste golfresa!!

Publicerad 2012-10-10 20:19:04 i Allmänt,

 
Nu ska jag lysa upp höstmörkret med en golfresa. Det är ingen vanlig resa utan Sundsvalls hetaste golfresa innehållande en mycket välplanerad golfskola. Till min hjälp tar jag med mig Europatourproffset Åsa Gottmo.
 
Resan är för alla typer av golfare och vi kommer ha fantastiskt trevligt. Allt från höghandicapare till singelhandicapare. Jag och Åsa längtar till solen, god mat, golfbanor i världsklass, en supervass golfskola, massor av skratt, trevliga middagar och så mycket mer!
 
Jag och Åsa väntar på just din anmälan. Läs ovan och anmäl dig innan platserna tar slut!
 
Med Emporda händer det.
 
Älskar du spelet så älskar du att bli bättre.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stålebring Golf Academy

Jag heter Robin Stålebring och mitt företag heter Stålebring Golf Academy. I min vardag träffar jag väldigt mycket intressanta människor som kan mycket om golf, träning och idrott. Det vill jag skriva om. Här har ni det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela