Stålebring Golf Academy

Det jag inte har någon som helst aning om är...

Publicerad 2012-10-18 20:24:12 i Allmänt,

 
...hur  bra andra tränare som jag inte har sett gett en lektion är. Ett riktigt vanligt samtalsämne bland mina tränarkollegor är faktiskt andra tränares teorier. Det har jag ingen aning om egentligen. Man borde se mer lektionsgivning men tiden är så knapp under sommaren. När detta samtalsämne dyker upp så  kommer jag svara att jag tyvärr aldrig sett den tränare gett en lektion och kan därför inte uttala mig. Så får det blir.
 
Jag tror jag ska ner til Hudik i höst och kika på min mentorskollegas lektioner. Det kan bli grymt!
 
Med studiebesök händer det.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stålebring Golf Academy

Jag heter Robin Stålebring och mitt företag heter Stålebring Golf Academy. I min vardag träffar jag väldigt mycket intressanta människor som kan mycket om golf, träning och idrott. Det vill jag skriva om. Här har ni det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela