Stålebring Golf Academy

Julklappen?

Publicerad 2012-10-27 14:12:00 i Allmänt,

 

 

1 mössa

1 par Mittens

2 par sockor  

 

Allt detta för endast  395 kr. Det är riktigt bra grejor och väldigt tidlösa vilket är positivt. Passar perfekt för skidspåret, snöskottning, promenader och alla andra härliga vinterdagar vi har framför oss. Så passa på att bli unik i vinter och stoltsera med Callaways "brand".

Finns även mössor och mittens att köpa var för sig.

Mössorna  169:-

Mittens kostar 295:-

 

Vill du beställa?

Maila mig så löser vi det på ett smidigt sätt.

[email protected]

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stålebring Golf Academy

Jag heter Robin Stålebring och mitt företag heter Stålebring Golf Academy. I min vardag träffar jag väldigt mycket intressanta människor som kan mycket om golf, träning och idrott. Det vill jag skriva om. Här har ni det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela