Stålebring Golf Academy

Snart är det dags för det roligaste.

Publicerad 2012-10-01 19:19:47 i Allmänt,

Inomhusträningen givetvis!
 
 
 
 
 
Jag är inte säker på vart inomhusträningen kommer äga rum men jag är laddad för att köra många kurser och lektioner i vintern. Det borde vara fler som tar lektion på vintern än på sommaren. Det är mer gynnsamt att ändra svingen på vintern.
 
Mitt mål är att få alla medlemmar i klubben att ta lektioner. Om någon instruktör påstår att det inte är en självklarhet att alla medlemmar ska ta lektioner så är det snedvridet. Då säger man att vissa spelare inte mår bra av att bli bättre (??!)
 
Med träning händer det. Älskar du spelet så älskar du att bli bättre!
 
 
NOTIS
 
Jag är spekulant på en olja av konstnären Bengt Lindström. Känner du någon som äger en sådan och vill sälja eller om du själv har någon så kontakta gärna mig.
 
Robin Stålebring 076 85 319 89
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stålebring Golf Academy

Jag heter Robin Stålebring och mitt företag heter Stålebring Golf Academy. I min vardag träffar jag väldigt mycket intressanta människor som kan mycket om golf, träning och idrott. Det vill jag skriva om. Här har ni det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela