Stålebring Golf Academy

Uppåtgående?!

Publicerad 2012-10-25 19:41:37 i Allmänt,

 
Det finns två distrikt i Sverige som inte tappat medlemmar i år. Dessa distrikt har faktiskt ökat i medlemsantalet. Ett av dessa distrikt är medelpad. Det är lika intressant läsning som rolig.
 
För mig är det inget vi ska se som toppen eller tur. Faktum är att vi som är tränare i Medelpad måste alltid arbeta för att öka intresset för spelet golf.
 
Givetvis är mitt mål på Öjestrand GC att få ALLA medlemmar att ta lektioner. Varför skulle det vara konstigt?
 
Återigen, Älskar du spelet så älskar du att bli bättre!!!
 
Mitt mål är att alla ska förbättra sitt spel nästa år, om jag inte skulle ha den inställning skulle jag inte jobba som pro.
 
Med träning händer det.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-10-25 19:51:12

Vart varu igår då?Torskfrossa;)

Svar: Igår?
Stålebring Golf Academy

Postat av: Håkan Blusi

Publicerad 2012-10-25 19:52:31

Aldrig anonym!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stålebring Golf Academy

Jag heter Robin Stålebring och mitt företag heter Stålebring Golf Academy. I min vardag träffar jag väldigt mycket intressanta människor som kan mycket om golf, träning och idrott. Det vill jag skriva om. Här har ni det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela