Stålebring Golf Academy

Jag kommer sakna Öjestrands glädjespridare

Publicerad 2012-09-16 19:23:00 i Allmänt,

 
Under tisdagens ädelgolf kommer det stå ett ljus vid min disk inne i shopen till minne av Sten-Erik Eriksson som alltid gav mig energi så fort jag såg honom. Vissa personer är det lättare att prata med och alla långa arbetsdagar i sommar blev mycket lättare så fort Sten-Erik kom till klubben och vi skämtade tillsammans.
 
I sommras målade jag mitt lektionshus och spillde färg över hela Sundsvall kändes det som och Sten-Erik var inte sen att uppmärksamma detta och det blev något som vi alltid skämtade om. Jag brukade alltid fråga han om jag skulle hjälpa honom i hans målerifirma om det var kort om folk ;)
 
Det är få kunder till mig som gav mig så mycket energi som Sten-Erik och jag kommer alltid komma ihåg hur roligt det var när vi sågs och skämtade. Hans humor var helt min kopp te. Söndagen blev väldigt jobbig för mig och flera av medlemmarna. Det ska du veta Stene.
 
Jag är säker på att du kommer göra mycket birdies trots att du inte spelar just på Öjestrand GC med oss i fortsättningen.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Åsa

Publicerad 2012-09-16 20:33:13

Fint skrivit Robin ❤ vila i frid sten Erik .....

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stålebring Golf Academy

Jag heter Robin Stålebring och mitt företag heter Stålebring Golf Academy. I min vardag träffar jag väldigt mycket intressanta människor som kan mycket om golf, träning och idrott. Det vill jag skriva om. Här har ni det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela