Stålebring Golf Academy

Bästa resultaten

Publicerad 2013-02-24 19:18:55 i Allmänt,

 
Jag är helt säker på att individuella tips på en vinterkurs ger mer än vinterkurser med ett "generellt" tema. Med individuella övningar på mina fördjupningskurser kommer jag till elevens problem snabbt och jag har en upplevelse av att eleverna blir riktigt medvetna över sin egen träning också.
 
Med en kurs som utgår från ett generellt tema där alla elever ska göra "samma" övningar kommer eleven inte alls att förstå sin sving lika bra. Tyvärr talar det också om för oss att det är privatlektioner som är det absolut bästa. Jag är nöjd med vinterns fördjupningskurser och jag är till 100% säker att utformingen av dessa är adekvat och därför kommer resultatet bli därefter också.
 
Med individuellt fokus händer det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stålebring Golf Academy

Jag heter Robin Stålebring och mitt företag heter Stålebring Golf Academy. I min vardag träffar jag väldigt mycket intressanta människor som kan mycket om golf, träning och idrott. Det vill jag skriva om. Här har ni det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela