Stålebring Golf Academy

Bidrag?

Publicerad 2013-01-19 13:01:17 i Allmänt,

 
I många år har jag ständigt trott att det finns något som kallas för starta eget bidrag. Jag tolkade det som en ekonomisk hjälp för ett nystartat företag. Om man dessutom var ung och vill starta eget bidrag så trodde jag att oddsen ökade.
 
Faktum är att jag har aldrig någonsin fått någon ekonomisk hjälp av någon myndighet trots att jag är nystartad, inte fyllt 25 och hade stora kostnader första året.
 
Det är fakta.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stålebring Golf Academy

Jag heter Robin Stålebring och mitt företag heter Stålebring Golf Academy. I min vardag träffar jag väldigt mycket intressanta människor som kan mycket om golf, träning och idrott. Det vill jag skriva om. Här har ni det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela