Stålebring Golf Academy

Snart Damläger med Åsa Gottmo!!!

Publicerad 2013-06-25 22:07:01 i Allmänt,

 
Snart är det dags för årets damläger. Det är coolt att få göra detta med Åsa Gottmo. Utan att överdriva så kan jag säga att det är en ära för deltagarna att få bli tränad av en av Sveriges bästa golfspelare. Vi kommer köra träning på riktigt. Inget lek och tjafs som det oftast kan vara bara för att det är vanliga medelgolfare. Varför ska inte vanliga medelgolfare kunna träna likadant som proffs?
 
Efter helgen ska våra elever vara trötta som fan i huvudet och inte i kroppen, det är nämligen tecken på bra träning. Jag och Åsa ska ha en dag som heter "Träna som proffsen", varför inte börja med den i helgen :)
 
Med riktigt träning händer det. Alla golfare i Sundsvall är varmt välkomna till oss.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stålebring Golf Academy

Jag heter Robin Stålebring och mitt företag heter Stålebring Golf Academy. I min vardag träffar jag väldigt mycket intressanta människor som kan mycket om golf, träning och idrott. Det vill jag skriva om. Här har ni det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela