Stålebring Golf Academy

3h ?!

Publicerad 2013-03-14 16:53:26 i Allmänt,

 
25 minuterslektioner kommer jag aldrig erbjuda kunden. Det känns krystat och inte speciellt lätt att hinna med alla tips.
 
Tänk om man skulle vara så pass kaxig att man skippade allt som rörde grupplektioner i sommar. Det enda man erbjöd skulle vara lektioner på 3 h. Det innebär att jag skulle hinna med en lektion på förmiddagen och en på eftermiddagen.
 
Det är givetvis helt omöjligt - men tänk om!
 
Tänk hur sjukt bra alla elever skulle bli då man hade hela 3 timmar på sig att träna, filma, provsvinga och diskutera. Det skulle vara riktigt kaxigt och förmodligen så dyrt att ingen skulle vilja ta en lektion.
 
Nu kommer jag fortsätta med mina FÖRDJUPNINGSKURSER eftersom det är riktigt kul och socialt men även inkludera en fri videolektion för varje elev. Det är då eleven får sin egen tid och det har funkat bra i vinter.
 
Med träning händer det!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stålebring Golf Academy

Jag heter Robin Stålebring och mitt företag heter Stålebring Golf Academy. I min vardag träffar jag väldigt mycket intressanta människor som kan mycket om golf, träning och idrott. Det vill jag skriva om. Här har ni det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela