Stålebring Golf Academy

I all välmening!

Publicerad 2013-03-19 18:27:11 i Allmänt,

 
I all välmening skriver vill jag med detta inlägg förmedla de enorma fördelarna med Golf In Sync. I går natt låg jag i sängen och log för mig själv när jag "bockade" av spelarna som jag vet kommer kunna spela sitt livs golf i sommar med hjälp av Syncen.
 
Jag har inte alls något att göra med Syncen mer än att jag som många andra säljer den och därför ser jag mig själv som relativ objektiv förmedlare av denna produkt. Det gör också att jag kan säga att jag för närvarande sitter på den snabbaste, lättaste och i särklass BÄSTA nyckeln till dessa Sundsvalls profilers golfspel:
 
Alexander Nyström Johansson
Niklas Dahlgren
Robin Stålebring
Per Engström
Durra
Fredric Häggman
John Lehnberg
Andreas Martinez
+ ALLA juniorer i Medelpad
+ ALLA golfare i Medelpad :)
 
Med ett köp för 595 kronor så händer det.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stålebring Golf Academy

Jag heter Robin Stålebring och mitt företag heter Stålebring Golf Academy. I min vardag träffar jag väldigt mycket intressanta människor som kan mycket om golf, träning och idrott. Det vill jag skriva om. Här har ni det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela