Stålebring Golf Academy

Ni som deltar på veckans FÖRDJUPNINGSKURSER - Ta med 595 SEK!

Publicerad 2013-03-17 19:36:57 i Allmänt,

 

Hela grejen handlar om att jag har stött på världens bästa träningshjälpmedel i skrivande stund. Jag har alltid intresserat mig för träningshjälpmedel och jag har förmodligen sålt rätt mycket träningshjälpmedel i jämförelse med mina kollegor.

Det jag nu har stött på är alltså helt fantastiskt. Ni ser den ovanför och den heter som jag tidigare beskrivit Golf In Sync. I helgen har jag testat den på 7 personer och samtliga har inte slagit bättre chippar, eller svingat bättre på halvlånga slag någonsin. Det är kanske inte speciellt lätt för eleven att förstå detta i alla fall men jag ser att rörelsen blir bättre direkt. Det är nämligen helt omöjligt att göra fel med detta hjälpmedel.

 

Jag personligen har aldrig slagit bollen bättre någonsin. Förstå hur fantastiskt det är. Jag har inte tränat något på flera år och efter 2 minuter med detta hjälpmedel slår jag pitchar som är det bästa jag någonsin har presterat.

Eftersom jag vet att MINA elever förstår att utveckling kräver hjälp så ber jag er i detta inlägg att ta med 595 kronor till era kurstillfällen så ska ni få varsin uppsättning.

Funderar ni på att ta en chiplektion/pitchlektion/bunkerlektion så gör inte det. Köp Golf In Sync istället. Jag kan inte matcha den.

Med Golf In Sync och 595 kronor så händer det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stålebring Golf Academy

Jag heter Robin Stålebring och mitt företag heter Stålebring Golf Academy. I min vardag träffar jag väldigt mycket intressanta människor som kan mycket om golf, träning och idrott. Det vill jag skriva om. Här har ni det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela