Stålebring Golf Academy

På tal om marknadsföring och affärsmannaskap..

Publicerad 2013-03-03 18:10:19 i Allmänt,

Att skapa pengar från golfarens träningsvilja kan inte vara det lättaste. Kanske det svåraste. Ändock hör jag om INSYNC ofta och till och med mina elever har nosat rätt på sin alldeles egna INSYNC. Niklas arbetar med sitt varumärke på ett riktigt effektivt sätt och när vi ägnar tid på TU till värdefulla diskussioner om varumärke så är Niklas resa väl värd att nämnas.
 
Han arbetar med sociala medier på ett grymt sätt och det känns som om alla pratar om INSYNC. Jag ser också hur svårt det måste vara att tjäna pengar på träningshjälpmedel och det gör det ännu mer spännande att följa.
 
INSYNC finns i shopen till våren..
 
Med träningshjälpmedel händer det.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stålebring Golf Academy

Jag heter Robin Stålebring och mitt företag heter Stålebring Golf Academy. I min vardag träffar jag väldigt mycket intressanta människor som kan mycket om golf, träning och idrott. Det vill jag skriva om. Här har ni det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela