Stålebring Golf Academy

Vad sa Åsa??

Publicerad 2013-03-15 18:38:03 i Allmänt,

 
Idag förärade Åsa Gottmo Njurunda Rotaryklubb med ett besök. Under lunchmötet pratade hon om sitt tourliv och det var uppskattat av samtliga, ett väldigt trevligt inslag helt enkelt. På slutet av hennes föredrag står hon och säger helt öppet att hon kommer skjuta lägre än mig i Emporda om ett par veckor. Min första reaktion var att hon skämtade, typ drog ett dåligt skämt pga nervositet eller tankspriddhet men så var inte fallet. Hon var helt seriös.
 
Åsa Gottmo tror på fullaste allvar att hon ska vinna över mig brutto om vi lirar ifrån samma tee. Det kommer aldrig någonsin hända om jag inte bryter båda armarna.
 
Jag antar utmaningen Åsa!
 
Med tävling händer det.

Kommentarer

Postat av: Helen

Publicerad 2013-03-15 18:55:02

Jag håller på Åsa ;)
Spela bra!

Postat av: Mike

Publicerad 2013-03-15 19:47:33

Jag går gärna med i den bollen

Svar: Då får du se när jag vinner!
Stålebring Golf Academy

Postat av: Peter Sawert

Publicerad 2013-03-16 10:51:20

Det måste bli två matcher! En varje vecka. Så vi som åker andra veckan också få dig krypa i gräset och leta din förlorade heder :-)

Svar: Jag ska hälsa Åsa det du skriver. Hon kommer nog inte gilla att du ber henne krypa i gräset..
Stålebring Golf Academy

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stålebring Golf Academy

Jag heter Robin Stålebring och mitt företag heter Stålebring Golf Academy. I min vardag träffar jag väldigt mycket intressanta människor som kan mycket om golf, träning och idrott. Det vill jag skriva om. Här har ni det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela