Stålebring Golf Academy

Aldrig sett bättre någonsin..

Publicerad 2013-05-18 18:18:12 i Allmänt,

 
Idag hade mina 11 nybörjare en varsin Golf In Sync. Det var en fröjd att se. Jag har aldrig haft en bättre nybörjarkurs och det som jag egentligen brukar göra under nybörjarkurser gjorde jag inte. Jag brukar tala om Y.et, hur stela handlederna ska vara vid chipslag, hur mycket man måste slå ner på bollen och inte skopa den eller hur handlederna ska röra sig i allmännhet men nu har jag inte alls sagt något om dessa saker. Jag har inte behövt på grund av att Syncen levererar.
 
Jag vågar påstå att det inte kan finnas en grupp med nybörjare som har slagit så pass bra "bästaslag" som denna grupp har gjort idag. Det blev självklart vissa missar men deras bästa slag var helt otroligt bra. Så jag råder er som vill bli bättre att köpa syncen av mig imorgon. Den kostar 595 kronor men jag skulle kunna ta 5995 kronor för den.
 
För er som kommenterat min marknadsföring kring Syncen under vintern, både på bloggen och på Facebook, så vill jag gärna uppmana er till att hälsa på mig och testa den. Speciellt ni som varit tveksamma kring den. Jag skulle bli jätteglad och hjälper gärna till och dessutom tycker jag att det är rätt att faktiskt testa något som man tidigare har kommenterat.
 
Med träning händer det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stålebring Golf Academy

Jag heter Robin Stålebring och mitt företag heter Stålebring Golf Academy. I min vardag träffar jag väldigt mycket intressanta människor som kan mycket om golf, träning och idrott. Det vill jag skriva om. Här har ni det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela