Stålebring Golf Academy

Hjältar

Publicerad 2013-05-11 15:21:24 i Allmänt,

 
Idag hade jag min grupp med nybörjar som inte har slagit någon boll. De startade i januari och har inte slagit bollen. Det ser helt otroligt bra ut. Jag har svårt att tänka mig att det ska finnas någon bättre teknisk utveckling på så många fler nybörjare i Sverige. Ni får hemskt gärna komma och kolla när dessa tränar, det är faktistk väldigt intressant att göra det.
 
Även förståelsen hos dessa nybörjare är över det normala och jag får många adekvata frågor. Dessa nybörjare har mycket svårt att tänka sig att man ska lära sig att spela golf på 3 veckor med ca 20 timmar i totalkurstid. Det är nog helt otänkbart för en person som arbetat med greppet i 3 timmar...
 
Med träning händer det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stålebring Golf Academy

Jag heter Robin Stålebring och mitt företag heter Stålebring Golf Academy. I min vardag träffar jag väldigt mycket intressanta människor som kan mycket om golf, träning och idrott. Det vill jag skriva om. Här har ni det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela