Stålebring Golf Academy

GRANDOPENING 3-4 maj

Publicerad 2014-04-13 16:06:36 i Allmänt,

 
Under Grandopening 3-4 maj (lördag-söndag) är det 100 % erbjudanden i shopen - på riktigt!
 
Förutom ett lotteri där man kan vinna en driver och andra saker så är det 15 % på hela sortimentet!
 
Det kommer att finnas festliga tilltugg och festligt dricka tillsammans med massor av erbjudanden. Den helgen är alla mina kunder och alla nya kunder väldigt välkommna ut till Öjestrand GC.
 
Passa på att handla årets utrustning till låga priser :)
 
Med Grandopening händer händer det.
 

Kommentarer

Postat av: Ann Wallin

Publicerad 2014-04-13 17:13:03

OK! Är tillbaka då, ska ner och packa för Norrlandsflytten bara😛
Sen bokar du in "pricka bollen träningen"!
Jag har bearbetat familjen för nya äventyr.
Kram Ann

Svar: Glädjande att höra! Du kommer slå längre än vad du tror :)
Stålebring Golf Academy

Postat av: Ann

Publicerad 2014-04-14 21:43:55

Såg lätt ut på Augusta i helgen...

Svar: Ja!
Stålebring Golf Academy

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stålebring Golf Academy

Jag heter Robin Stålebring och mitt företag heter Stålebring Golf Academy. I min vardag träffar jag väldigt mycket intressanta människor som kan mycket om golf, träning och idrott. Det vill jag skriva om. Här har ni det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela