Stålebring Golf Academy

GRANDOPENING, banor öppna och Turkiet

Publicerad 2014-04-27 12:14:29 i Allmänt,

 
 
Nu har vi kommit hem från en fantastisk vecka med fantastisk mat, fantastiskt väder, fantastiskt hotel och fantastiskt sällskap!
 
Turkiet är riktigt bra och det är dit man ska åka för att träna golf på riktigt. Här hemma har det hänt en hel del och jag såg på Hudiksvalls hemsida att dom tänker öppna sin bana snart och det är väl värt att skriva om här i bloggen. Passa på att ta ett besök hos min kollega Filip Modig som öppnar banan om 3 dagar vad jag kan förstå. 
 
Nästa helg har jag ju Grandopening o shopen med 20 % på ALLA varor och det gäller även beställningsvaror som betalas just den helgen. Jag kommer vara noggran med just att 20% gäller endast den helgen och om man beställer den helgen. Det innebär att om du är intresserad av saker som inte finns i shopen som andra märken, elvagnar, kläder etc så går det att beställa till 20% off.
 
Gå även in på facebook och "gilla" Stålebring Golf Academy så ser du nyheter varje dag hela sommaren. Rätt flitigt uppdaterad facebook sida faktiskt :)
 
Maila mig för beställning på [email protected]
 
Med träning händer det!

Kommentarer

Postat av: Thomas

Publicerad 2014-04-28 15:21:32

Tack själv Mr Trackman ;-)
För en trevlig vecka samt för tydliga & precisa instruktioner som ger resultat

Svar: Tack själv!!
Stålebring Golf Academy

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stålebring Golf Academy

Jag heter Robin Stålebring och mitt företag heter Stålebring Golf Academy. I min vardag träffar jag väldigt mycket intressanta människor som kan mycket om golf, träning och idrott. Det vill jag skriva om. Här har ni det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela