Stålebring Golf Academy

Att inte sälja är att inte bry sig

Publicerad 2014-02-18 13:15:44 i Allmänt,

 
Oftast börjar ett möte men en eller fler elever med en ensam lektionsbokning och blir det bara en lektion är det så sjukt ologiskt. Det finns ingen elev i hela världen som mår bra av att bara ta en lektion och det finns heller ingen idrott där man bara tränar "en" gång.
 
Att erbjuda fler lektioner och att säga att man ser det som en självklarhet är att bry sig mer än att sälja och tjäna pengar. Att bara ge en lektion är att inte bry sig alls och bara tänka på pengar. Om man hårddrar det så kan det resonemanget faktiskt fungera.
 
Med träning händer det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stålebring Golf Academy

Jag heter Robin Stålebring och mitt företag heter Stålebring Golf Academy. I min vardag träffar jag väldigt mycket intressanta människor som kan mycket om golf, träning och idrott. Det vill jag skriva om. Här har ni det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela