Stålebring Golf Academy

Vågar man göra det rätta?

Publicerad 2014-01-24 19:07:31 i Allmänt,

 
- Nej, du kan inte boka en lektion endast. Det går bra att boka en lektionsserie men en enda lektion är inte gynnsamt för dig.
 
Så borde jag svara varje elev som bara vill boka en lektion. Det borde ju vara världens självklaraste sak att utveckling handlar om en process och därför är det inte okej av mig att endast ge en lektion. Jag ska på allvar fundera på att endast sälja lektionspaket och tacka nej till enstaka lektioner med start inom kort. Då skulle man definitivt inte behöva höra någon säga " jag tog en lektion och sen blev hela sommaren förstörd"....
 
Med träning händer det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stålebring Golf Academy

Jag heter Robin Stålebring och mitt företag heter Stålebring Golf Academy. I min vardag träffar jag väldigt mycket intressanta människor som kan mycket om golf, träning och idrott. Det vill jag skriva om. Här har ni det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela