Stålebring Golf Academy

Betald TrackMan

Publicerad 2014-10-07 09:12:49 i Allmänt,

 
I våras ringde jag vår ordförande i klubben som jag brukar göra när jag vill ha feedback på en ny ide. Han är en erfaren företagare som är nyttig för mig att ha som rådgivare. Jag sa till han att jag skulle köpa en radar som kostade närmare 200 k.
 
Det första han sa var att han tyckte det var sponant lite tveksamt då jag redan har så mycket lektioner vilket inte skulle generera någon ytterligare intäkt som talar för kostnaden. Jag begärde inte att han skulle förstå alla fördelar med TrackMan utan istället bad jag honom att tala om för mig hur vi skulle kunna motivera köpet och lägga upp en budget som skulle räkna på hur långt tid det skulle ta innan allt var betalt. Alltså hur lång tid det skulle ta och hur mycket jag skulle behöva drar in för att betala av min trackman. Vi sa 3 år med med en ökning varje år som var hyggligt stor.
 
I slutet på juli hade jag ökat intäkten med vad TrackMan kostade. Snacka om att det verkligen är det hetaste hjälpmedlet på marknaden. Tack Danmark för denna otroliga produkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stålebring Golf Academy

Jag heter Robin Stålebring och mitt företag heter Stålebring Golf Academy. I min vardag träffar jag väldigt mycket intressanta människor som kan mycket om golf, träning och idrott. Det vill jag skriva om. Här har ni det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela