Stålebring Golf Academy

Börja spela golf på söndag!

Publicerad 2015-01-21 15:12:47 i Allmänt,

 

Fixa gröntkort lagom till säsongstart
i vår fina golfhall!

Under våren kommer två nybörjarkurser att genomföras som slutar lagom till säsongstart. Kurserna kommer vara teknikorienterad vilket innebär att fokus kommer att riktas mot att få en bra och solid teknik vid fulla slag. Avslutande delar av kursen kommer att hållas utomhus när rangen öppnar.

Grupp 1 

25/1, 1/2, 8/2, 15/2, 22/2, 1/3. Alla tillfällen är mellan 16.00-17.30 och inomhusträningen avslutas med ett längre kurstillfälle utomhus när rangen och banan öppnar i maj.

2 platser kvar

Grupp 2

25/1, 1/2, 8/2, 15/2, 22/2, 1/3. Alla tillfällen är mellan 17.30- 19.00 och inomhusträningen avslutas med ett längre kurstillfälle utomhus när rangen och banan öppnar i maj.

Full!

Fantastiskt paket för nya golfare

   
Årsavgift, inträdesavgift, lån av spelrätt och nybörjarkurs. Ett fullvärdigt medlemskap berättigar till fritt spel på Öjestrand GC, Sundsvalls GK och Sörfjärdens GK – 4.500:-


Medlemsavgift + 5 greenfee, inträdesavgift, lån av spelrätt och nybörjarkurs – 3.500:-
   
Enbart nybörjarkurs – 2.000:-
   

Anmälan sker som vanligt till [email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stålebring Golf Academy

Jag heter Robin Stålebring och mitt företag heter Stålebring Golf Academy. I min vardag träffar jag väldigt mycket intressanta människor som kan mycket om golf, träning och idrott. Det vill jag skriva om. Här har ni det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela