Stålebring Golf Academy

Och vinnaren är...

Publicerad 2012-02-10 20:33:58 i Allmänt,

Vinnaren av TU-mästerskapet är Magnus Persson. Inte så förvånande!

Jag är imponerad över Belek. Banorna, träningsområden och hotellen håller väldigt hög standard. Det är en populär ort att åka till och jag förstår det nu. Jag kan verkligen rekommendera det.

Idag har vi pratat en hel del när vi spelade sista rundan. Vi pratade mycket om vikten av att lira mycket. Jag tror att det kan vara lösningen för väldigt många golfspelare. Spela väldigt mycket golf och ta ett par stycken privatlektioner så kan handicapet rasa.

Spela mycket i sommar helt enkelt. Utveckling kräver ansträngning.

Banan idag var riktigt svår för övrigt. Trånga långa "korridorer" och mycket vind. Då blir det svårt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stålebring Golf Academy

Jag heter Robin Stålebring och mitt företag heter Stålebring Golf Academy. I min vardag träffar jag väldigt mycket intressanta människor som kan mycket om golf, träning och idrott. Det vill jag skriva om. Här har ni det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela