Stålebring Golf Academy

Arbetsrapport

Publicerad 2012-09-10 20:40:53 i Allmänt,

 
Fredag, lördag och söndag var rolig. Riktigt rolig till och med. Golfteknik är det jag finner mest intressant och det är kul att ha haft förmånen att leda så mycket lektioner i sommar.
 
Under helgen har jag och Ebba Gustafsson arbetat med teknik. Det känns helt rätt att vi valde att börja så pass tidigt med alla tekniska förändringar och att det har hänt så mycket med Ebbas teknik i sommar. Mycket har blivit bättre.
 
Efter helgen har vi kommit igång rejält och jag lovar er läsare och Ebba att med mitt och Ebbas teknikarbete kommer det hända på riktigt.
 
Nyckelingredienser är att överdriva, att våga missa slag, att våga tappa kontrollen, att vara så sjukt noggrann, att jag är tydlig, och att ÖVERDRIVA.
 
För er som undrar vad jag menar med att överdriva - ta en lektion!
 
Med träning händer det. Det vet du Durra.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stålebring Golf Academy

Jag heter Robin Stålebring och mitt företag heter Stålebring Golf Academy. I min vardag träffar jag väldigt mycket intressanta människor som kan mycket om golf, träning och idrott. Det vill jag skriva om. Här har ni det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela