Stålebring Golf Academy

Sundsvall bättre än golfgymnasium?

Publicerad 2014-11-22 08:37:30 i Allmänt,

 
 
Sundsvall har nog aldrig haft bättre förutsättningar för juniorer att träna golf. Om vi tar en av mina elever som exempel, Alexander Vallin. Alexander går på Nivrenaskolan där jag har jobbat ett par veckor som mattelärare nu. Jag och Alexander träffas på skolan för att sedan "knäcka" en kvarg innan vi drar till MOOVE och kör ett gympass tillsammans. Efter det ses vi i golfhallen som ligger 20 meter bredvid gymmet och tränar golf.  Igår la vi dessutom till ett löptest på fredagkvällen efter gympasset.
 
Det som gör allt så bra är närheten till golfhallen, skolan och gymmet. Det kan inte blir bättre. Det måste ju vara ett av Sveriges bästa alternativ till golfgymnasium. Sen gillar jag  ju personligen livstilen som i fredags. Ingen krog, inget lösgodis framför idol eller meningslösa timmar framför TV:n ;) 
 
Med träning händer det!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stålebring Golf Academy

Jag heter Robin Stålebring och mitt företag heter Stålebring Golf Academy. I min vardag träffar jag väldigt mycket intressanta människor som kan mycket om golf, träning och idrott. Det vill jag skriva om. Här har ni det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela