Stålebring Golf Academy

stalebringgolf.se

Publicerad 2012-02-25 08:20:05 i Allmänt,



Nur är det dags att gå in och kika på sommarens kurser på www.stalebringgolf.se!

Det finns en rad olika teman på kurser som passar alla. Sen vill jag även slå ett slag för årets "happening" på damsidan, nämligen årets damläger.

Årets damläger leds av mig (Robin Stålebring) OCH ytterligare en PGA-instruktör, ett tungt namn inom svensk damgolf och landslagsverksamhet.

Gå in på stalebringgolf.se och ta reda på vem gästinstruktören är. Passa på att anmäla dig så fort som möjligt då platserna tyvärr är begränsade..


Tack Margot och Åke för en riktigt nyttig och god lunch!

Kommentarer

Postat av: Mats

Publicerad 2012-02-25 08:37:37

Okej Robin, jag anmäler mig till damlägret, dock så kommer jag ta entréavgift när jag är där.

Postat av: Robin Stålebring

Publicerad 2012-02-28 18:29:12

Hur mycket?

Postat av: Mats

Publicerad 2012-02-29 20:36:38

20 spänn blir väl bra?

Postat av: Robin Stålebring

Publicerad 2012-02-29 20:42:21

Njaaa...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stålebring Golf Academy

Jag heter Robin Stålebring och mitt företag heter Stålebring Golf Academy. I min vardag träffar jag väldigt mycket intressanta människor som kan mycket om golf, träning och idrott. Det vill jag skriva om. Här har ni det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela