Stålebring Golf Academy

Rätt ordningsföljd när du tränar.

Publicerad 2019-12-05 20:39:59 i Allmänt,

 Min bästa inspirationskälla : Golfarens Sjätte Sinne!

1.     Spelarens känsla.

2.     Bollflykt.

3.     Tränarens känsla.

4.     Trackmansiffror.

Om tekniska hjälpmedel används på FEL sätt eller vid ”kvävande instruktion” så blir det lätt:

1.     Trackmansiffror.

2.     Tränarens känsla

3.     Bollflykt (i bästa fall)

4.     Spelarens känsla.

Kollar du på TV-skärmen eller bollfykten först?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stålebring Golf Academy

Jag heter Robin Stålebring och mitt företag heter Stålebring Golf Academy. I min vardag träffar jag väldigt mycket intressanta människor som kan mycket om golf, träning och idrott. Det vill jag skriva om. Här har ni det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela