Stålebring Golf Academy

Varför börjar jag "Blogga" egentligen??

Publicerad 2011-11-21 19:07:34 i Allmänt,

Hej!

I så många år har jag kikat på olika bloggar som intresserat mig och ibland till och med "lusläst" vissa bloggar om ämnen som golf och träning. Det har varit ett enkelt sätt för mig att fly vardagen och samtidigt hämta ny information om ämnen som intresserar mig. Det är en positiv sida av bloggandet.

En annan positiv sida är att lyfta fram vilka människor jag möter i min vardag. Jag ser mig själv som vetgirig och därmed träffar jag en hel del människor som är oerhört kompetenta inom just golf, träning och idrott. Faktum är att jag träffar riktigt många duktiga människor som har mycket att berätta. Det vill jag dela med mig av och då är en blogg högst passande.

Jag blev även väldigt positiv när vår klubbchef "connectade" Öjestrand GC med sociala medier som Facebook och det vill jag spinna vidare på med denna blogg.

En blogg som tar upp ämnen som golf , utveckling och träning vill jag skapa. Här har ni det!

Kommentarer

Postat av: Zorro

Publicerad 2011-11-21 19:27:57

Först och kommentera. Ser de som stort. Ätit bra idag. Nej nu ska jag jaga vidare. Kul med blogg. Zorro

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stålebring Golf Academy

Jag heter Robin Stålebring och mitt företag heter Stålebring Golf Academy. I min vardag träffar jag väldigt mycket intressanta människor som kan mycket om golf, träning och idrott. Det vill jag skriva om. Här har ni det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela