Stålebring Golf Academy

Kvällens medlemsutskick

Publicerad 2012-12-03 19:37:53 i Allmänt,

Visst kommer ni ihåg MVFT (mest värdefulla teknikförändringen), dvs den elev som har under 2012 gjort den bästa teknikförändringen erhåller ett stipendium. Här har ni kvällens medlemsutskick med all information:
 
Hej!
 
För som har läst min blogg så vet ni att jag flaggade för ett stipendium. Den person som har under min träning gjort den mest värdefullaste teknikförändringen erhåller ett stipendium. Stipendiumet kommer att delas ut varje år och är en ärofylld eloge att bli tilldelad. Förutom äran så kommer stipendiaten erhålla fria rangebollar under 2013 samt 1 dussin Titleist Pro V1 med texten " med träning händer det" på.
 
Motiveringen till årets stipendium lyder:
 
Med pigga och raska steg klev eleven in i mitt lektionsbås med ett klart och tydligt mål. Målet var att skapa en teknik som ökade träffsäkerheten och var estestisk tilltalande. Hon la ner tid och arbetade hårt med sin teknik och accepterade den viktigaste framgångsfaktorn av dem alla, nämligen att man måste ta ett steg bakåt för att kunna ta två riktigt stora steg framåt.
 
Med hårt arbete och en tydlig distinktion mellan spel och träning skapade hon den mest värdefulla teknikförändringen bland mina elever. Ett stort grattis till Lena Magnusson!
 
Lena Magnusson 2012 års Stålebring Golf Academy stipendiat.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stålebring Golf Academy

Jag heter Robin Stålebring och mitt företag heter Stålebring Golf Academy. I min vardag träffar jag väldigt mycket intressanta människor som kan mycket om golf, träning och idrott. Det vill jag skriva om. Här har ni det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela