Stålebring Golf Academy

Okänt tips...

Publicerad 2012-01-25 19:59:17 i Allmänt,

Ungefär en gång i halvåret besöker jag Sundsvalls antikvariat som ligger mitt centrum. Det kanske inte är ett ställe som utstrålar golf men faktum är att jag har gjort en hel del bra bokköp där.

Jag letar efter klassiska böcker som stora spelare och duktiga tränare författat. Det är skillnad på böcker och böcker. Vissa av böckerna som dyker upp i hyllorna på antikvariatet finns inte att få tag på via ett förlag idag.

Idag var jag där och gjorde några nya fynd. Det finns en hel del golfböcker kvar där som jag inte köpte. Bland annat en klassiker i en svensk utgåva. Det är en riktigt bra bok om man vill lära sig svingteknik.

Se vilken bok det är på bilden nedan:

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stålebring Golf Academy

Jag heter Robin Stålebring och mitt företag heter Stålebring Golf Academy. I min vardag träffar jag väldigt mycket intressanta människor som kan mycket om golf, träning och idrott. Det vill jag skriva om. Här har ni det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela