Stålebring Golf Academy

Drömmer vi på Öjestrand eller vad händer???

Publicerad 2012-06-26 21:46:02 i Allmänt,

 
Dessa kunder har köpt armbandet I-ONICS av mig och följande har hänt:
 
Kund 1 : hade inte spelat på sitt handicap på pensionärsgolfen på flera år. Idag köpt han armbandet och sköt 38 poäng. Han var helt lyrisk.
 
Kund 2: Hade inte spelat på sitt handicap på hela sommaren. Sköt 72 slag netto.
 
Kund 3: Ramlade på midsommar och kunde inte slå med två händer. Dagen efter han hade köpt armbandet kunde han slå med båda händerna.
 
Om ni inte tror mig så är det bara att komma in i shopen och testa. Referenser till dessa kunder finns även.
 
Sedan igår runt lunch har över 30 personer införskaffat I-ONICS....
 
 
Med I-ONICS händer det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stålebring Golf Academy

Jag heter Robin Stålebring och mitt företag heter Stålebring Golf Academy. I min vardag träffar jag väldigt mycket intressanta människor som kan mycket om golf, träning och idrott. Det vill jag skriva om. Här har ni det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela