Stålebring Golf Academy

Tidig vår?!!!

Publicerad 2012-03-04 12:53:57 i Allmänt,

Solen skiner som aldrig förr och det är lätt att "ladda" D-vitamin bara man sticker ut huvudet genom fönstret i dessa vårtider. Trots att vi upplever en "tidig" vår så brukar det faktiskt inte skilja speciellt mycket i tid gällande golfbanornas öppningsdatum i Sundsvall.

Oavsett snöstormar eller tidiga sommardagar i april så söker sig banans öppningsdag oftast till ett och samma datum varje år. Det jag tycker är mycket mer intressant än en tidig öpning är just kvaliten på banan vid öppningsdatum.

Bloggen kommer intervjua Öjestrand GC:s greenkeeper inom kort för att få en uppdatering av banans skick..

Soliga hälsningar.

Kommentarer

Postat av: Margareta

Publicerad 2012-03-04 14:16:45

Nu börjar man allt längta :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stålebring Golf Academy

Jag heter Robin Stålebring och mitt företag heter Stålebring Golf Academy. I min vardag träffar jag väldigt mycket intressanta människor som kan mycket om golf, träning och idrott. Det vill jag skriva om. Här har ni det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela