Stålebring Golf Academy

Alla golfspelare vill väl vara inomhus?!

Publicerad 2012-11-21 19:55:09 i Allmänt,

 
Att få träna golf inomhus är helt fantastiskt. Det tycker jag på riktigt. Jag har alltid gillat att fokusera på tekniken i golfsvingen och grotta ner mig där. Det är faktiskt enklare att nå lyckade förändringar i svingen inomhus. Det av en mycket simpel anledning:
Elevens fokus på bollbanan försvinner och gör att eleven "vågar" missar. När man gör en förändring, oavsett om man är världsetta eller nybörjare, så blir bollbanan sämre till en början. Den som förstår det är en vinnare.
 
Jag kan knappt bärga mig till inomhusträningen. Jag ska göra mitt bästa för att skapa gryma svingar. Mitt jobb är ju trots allt erat golfspel.
 
Med träning händer det. Välkommen att anmäla er till kursena i vinter. All info finner ni här : http://www.stalebringgolf.se/text1_26.html

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stålebring Golf Academy

Jag heter Robin Stålebring och mitt företag heter Stålebring Golf Academy. I min vardag träffar jag väldigt mycket intressanta människor som kan mycket om golf, träning och idrott. Det vill jag skriva om. Här har ni det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela