Stålebring Golf Academy

Östersund...

Publicerad 2012-09-29 08:22:57 i Allmänt,

Läste igenom lite anteckningar från en kurs som jag läste i Östersund. Ganska rolig lista:
 
De viktigaste vanorna för att bygga
personlighet – hög prestation• Gå och lägg dig tidigt, gå upp tidigt• Gå och lägg dig, vakna samma tid varje dag• Ät fem till sex mål varje dag• Ät frukost varje dag• Minimera intaget av enkla sockerarter• Drick en till två liter varje dag• Ta rast efter 90 min arbete• Utför någon fysisk aktivitet varje dag• Träna med hög belastning, hög puls två gånger i veckan.• Träna styrka två gånger i veck
an.
 
Inga nyheter. Det bästa är att kliva upp tidigt. Det är grejer det.
 
Med tidiga mornar händer det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stålebring Golf Academy

Jag heter Robin Stålebring och mitt företag heter Stålebring Golf Academy. I min vardag träffar jag väldigt mycket intressanta människor som kan mycket om golf, träning och idrott. Det vill jag skriva om. Här har ni det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela