Stålebring Golf Academy

ALLT handlar om svingteknik

Publicerad 2013-04-17 17:49:24 i Allmänt,

 
Eftersom jag fortfarande befinner mig i härliga Spanien med mina duktiga elever så blir blogginläggen färre - det blir mer inlägg när jag kommer hem på lördag!
 
Jag har verkligen bestämt mig för att rikta fokus på de saker som gör eleven bättre under 2013. Med tanke på hur lite de flesta av golfarna i Sundsvall tränar och hur mycket en PGA-instruktör kan hjälpa spelet borde det inte vara så svårt att skapa bättre golfare. Bättre golfare ger också mer glädje till spelet.
 
Jag råder er som läser bloggen att lösa ett lektionspaket av mig nu under våren för att vara säker på att spela bättre golf. Allt handlar om er golfteknik. Det handlar inte om det mentala och det är inte av mentala skäl ni slår i vattnet eller missar chippar. Det är er golfteknik som med så små medel kan bli bättre och därmed kommer ni sänka ert handicap.
 
ALLT handlar om teknik.
 
Med en lektion så händer det.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stålebring Golf Academy

Jag heter Robin Stålebring och mitt företag heter Stålebring Golf Academy. I min vardag träffar jag väldigt mycket intressanta människor som kan mycket om golf, träning och idrott. Det vill jag skriva om. Här har ni det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela