Stålebring Golf Academy

Kejsarens nya kläder!

Publicerad 2013-04-27 20:32:37 i Allmänt,

 
 
Aldrig har avståndsmätare i alla dess former varit mer populär än just nu. GPS-klockor, kikare och olika sorters appar är mycket vanligt. Med den trenden så tycker jag att strävan efter att veta hur långt man slår med sina klubbor borde öka minst lika mycket men så är ju inte fallet!! ??
 
Om jag säljer, låt oss säga 10 kikare och 10 GPS-klockor så borde det rimligen vara 20 personer ute på övningsfältet/rangen som står och mäter upp sina klubbor för att kunna utnyttja sina nyinköpta verktyg. Återigen så är det träning som gör att saker och ting händer. Vänd er till PGA-utbildade tränare som kan ge din avståndsmätare en riktig kick!
 
Med avståndsträning händer det.

Kommentarer

Postat av: Margareta

Publicerad 2013-04-27 21:12:01

Mycket kloka och tänkvärda ord Robin :)

Svar: Tack :)
Stålebring Golf Academy

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stålebring Golf Academy

Jag heter Robin Stålebring och mitt företag heter Stålebring Golf Academy. I min vardag träffar jag väldigt mycket intressanta människor som kan mycket om golf, träning och idrott. Det vill jag skriva om. Här har ni det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela